piątek, 5 kwietnia 2013

Busy...

Hi!





Witam po długiej przerwie ;) Pewnie domyślacie się czy jest spowodowana moja nieobecność.... MATURA ;( Jak tylko już przebrnę przez stosy książek, natychmiast do was wracam ;)
W dzisiejszym poście możecie zobaczyć tak zwany zwyklaczek. Tak wyglądam na co dzień, gdy jest zimno i nie mam czasu, aby myśleć w co się ubiorę. W mojej szafie ciężko jest znaleźć coś w kwiatowy wzór, a koszulę, którą widzicie znalazłam przez przypadek na internetowej aukcji. Niewiele myśląc, kliknęłam kup i muszę przyznać, że mogę zaliczyć ten zakup do jednego z najlepszych ;)

Jak wam sie podoba?

[koszula-H&M, spodnie-PULL&BEAR, buty-SHOELOOK]










39 komentarzy:

  1. Una blusa preciosa!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:) a koszula przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś mega piękna! <3 i sliczna koszula !

    siemafatum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look!
    koszula jest przepiękna !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze włosy ;)


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. on these pics you look EXACTLY like a friend of mine! crazy :) very cool shots and cool outfit though! love &cheers, tones. <3

    www.hasehaseetlamode.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. matura to bzdura! damy radę :D
    jakie studia planujesz piękna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię gap year, a później planuję Maastricht University w Holandii ;)
      nad kierunkiem jeszcze się zastanawiam, ale mam na oku International Business :*

      Usuń
  8. cudowna koszula!
    pięknie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz piękną koszule!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulę mogę przygarnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. marzyły mi się te buciki ;d
    piękna kozula ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. masz interesujacego bloga z bardzo fajnymi stylizacjami <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! W koszuli się zakochałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna <3 ile masz wzrostu i ile ważysz?:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) 174, 55 kg, ale aktualnie troszkę nad sobą pracuję ;)

      Usuń
  15. ładne kolory ;) super koszula

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ślicznie wyglądasz w tej kwiatowej koszuli! Bardzo Ci w niej do twarzy, super! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatiful flowered shirt!!!!! You look amazing!

    Xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jesteś :)
    koszula <3

    Zapraszam na mojego bloga i do polubienia mnie na facebook'u :) Dopiero zaczynam :)
    http://maylen15.blogspot.com/

    MAYLEN

    OdpowiedzUsuń
  19. Centrum stanowi twoja piękna koszula! :) Bardzo mi się podoba, tak jak poprzednia "czarna sesja", lubuję w takich ;)
    Obserwuję, mam nadzieję, że ty także :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog i świetny post :) Ma w sobie to coś !
    może obserwacja :*?

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia!
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Blouse is a very beautiful color, you look amazing

    Olimpka, I follow you blog, I hope you follow me back, thanks!

    -Alexander and Elena
    www.lifeallen.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne buty:)

    zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi!
    Nice top you have there

    Witha
    http://www.withapinkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. zwyklaczek bardzo stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękna blondi ;*

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  27. lovely outfit :)
    follow me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładna koszula :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, będzie mi bardzo miło, jeśli go zaobserwujesz ;)