sobota, 12 stycznia 2013

Frozen

Hi.!




Pomimo, że zimno nas nie opuszcza ja nadal nie przestawiłam się na spodnie ;) Gdy tylko mogę (tzn. temperatura nie spada poniżej -10 ;p) wybieram sukienki i spódniczki. W dzisiejszym poście pokazuję błękitną plisowaną sukienkę na którą narzuciłam czarny sweterek. Sukienka bardzo mi się podoba, jednak jak dla mnie jest troszkę zbyt elegancka, dlatego starałam się ją pokazać w prosty i codzienny sposób. Musicie wybaczyć jakoś niektórych zdjęć, ale niestety mój aparat niezbyt dobrze radzi sobie z ostrym światłem... Czas  pomyśleć o jakimś obiektywie ;)

Zostawiam was ze zdjęciami ;) Całusy .! ;*

 + Jeśli lubicie mój blog, zachęcam do oddania na mnie głosu w sondażu Gazety Wyborczej na najlepszy blog podkarpacia ;) < KLIK >


[sweterek, chustka, pasek- sh; sukienka- Oasap; czapka, buty- no name]




















34 komentarze:

  1. Świetny zestaw :D Czapka i spódniczka są najlepsze <3

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka :))
    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno taką sukienkę połączyć z czymś co będzie wyglądało fajnie, zgrabnie i, przede wszystkim, będzie pasowało. Podoba mi się jak to zrobiłaś :)Poza tym, świetny kolor! Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziewczęco :) Podoba mi się, pomimo, że nie lubię motywu czaszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie ze śliczną buzią :)
    kto robi ci zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Podziwiam Cię, że możesz chodzić w spódnicach i sukienkach o tej porze roku, ja od czasu do czasu, ale tak to nie daję rady, jeszcze w szkole mam dość chłodno, więc ciężko, ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty ładna jesteś<# Świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz wspaniale! :) świetne zestawienie z delikatną spódniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, mam nadzieję, że masz rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcia przesliczne. ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się kolor sukienki ;) Zagłosowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobnie - jakoś wolę spódnice i sukienki od spodni - choć w okresie zimowym jednak częściej zakładam te ostatnie ;)
    Zdjęcia bardzo mi się podobają, nawet mimo, iż niektóre są trochę zbyt naświetlone, to mają taki fajny klimat :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. urocza fryzura. ;*
    Zapraszam

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  15. cute post! beautiful backdrop!!

    check out my blog and let me know what you think!

    xx Rebe

    www.rebesrunway.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zestawienie. :)
    Świetna chusta!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz! świetna spódniczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię połączenia delikatnych, zwiewnych spódnic i swetrów! Piękną masz spódniczkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna :)

    a zdjęcia są geniLNE!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna spódniczka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzadko się zdarza, że ktoś prezentuje się tak korzystnie w zimowej czapce, Tobie się to udało:) Wyglądasz ślicznie, najbardziej podobają mi się Twoje urocze loki:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Pyzoletka

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcia świetne:))

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  23. O ja pierdzielę! świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. swietna apaszka ;) zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow wyglądasz cudownie!
    świetne połączenie ;)

    Zapraszam na konkurs
    Do wygrania piękna biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  27. wow the location is so cool
    and the skirt so lovely <3
    you ares o pretty

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna stylizacja,
    trafiłam tutaj z modnej polki
    może jesteś zainteresowana wspólną obserwacją ??
    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, będzie mi bardzo miło, jeśli go zaobserwujesz ;)